Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Hejdå Jekyll

Datum: 2010-09-05 Tid: 14:43:47 | Publicerat i: Festkvällar
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Igår var det sista gången Jekyll var öppet. Jag förstår inte vart vi ska ta vägen nu, haha. Ne jag skojar bara.. Hade iallafall en jätte rolig kväll igår med förfest hos mig, med tjejerna. Det är inte ofta vi bara har en brödfest, korvarna behövde vila.. mahaha


Himlen är oskyldigt blå.. påväg ut till stugan


Det var mycket, mycket varmare här ute än inne istan..


Mamma och jag åt tacos :)


Petra och Lasse seglade dit och åt bär med oss


EN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!


såhär tänkte jag gå ut först. Tack och lov att jag inte gjorde det.. var är min halciK? Såhär ser mitt hår ut när jag inte gör ngt med det (kanske lite lockigare) det är inte många som vet att jag är lockig egentligen.


Det känndes som vi var 14.. fick sitta på rummet och förfesta.. haha  Mina fina tjejer!


Fina tjejer här också!


snyggt..


Sötnos


De två V:na


Jag förstår inte hur en förfest på 4 personer kan bli så galen..


Nu kan jag tyvärr inte visa bilderna som kommer härefter.. har en film som är jätte rolig men den får vi hålla för oss själva också.. haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: