Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Fina vänner

Datum: 2010-10-26 Tid: 21:20:42 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Är inne i en hungrig period.. Jag kan inte sluta äta.. Jag trycker i mig allt som går att tugga.. Nu håller jag på att steka pytt i panna, kan vara bland det godaste jag vet.. eller lättaste.. haha Har tänt en massa ljus och brasan är även tänd här hemma. Det luktar jul och jag har fått en riktig myskänsla. Ska snart baka kladdmuffins, vilket jag själv tycker att jag har förtjänat efter en långpromenad tidigare ;) Jag skulle egentligen gått och sjungit, men är lite för feg för det nu förtiden. Jag har lagt in låten som vi spelade in i somras på min ipod så när jag var ute innan blev jag chockad över att höra min egna röst.. haha

Nu väntar te och mys!
åsså lite bilder..


Fina tjejer på Cafe & matsal igår.


Sanna tycker om att ta närbilder och Hampus kör samma leende på varje bild..


Jag dricker te, det är mumma!


Vickeviring


Så fina


ojsan.. Ellabellabus var inte riktigt med :)


mysflicka


=)


Jag fick vara Sannas offer.. hon tog en på Bencic också, så det finns lite sympati i kollaget..
haha


Tilde visar hur hon står i speglen på bodypumpen..


Sanna bråkar med Tilde.


så plockar jag alltid upp min mobil ifrån bordet.. haha fy fanken vad ful


Frukost hos Victor.. den osminkade sanningen.. haha


Min gomma!


Mysfian. Vi var på Contan och handlade frallor och Vg gjorde pannkakor.


Hampus drack kaffe :)


Hampus är taskig mot Musse..


God morgon Sunschine.....


Så go bild :)


Akta henne!


Hampus trycker som vanligt ner mig.. haha tur att man är stark!


Nya Leila bakar.. =D haha


ååh så varmt!


Jag åt upp halva smeten.. den är godast!


Kladdiga och goda!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: