Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

En lång bilresa

Datum: 2010-11-08 Tid: 22:54:11 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

Nu är vi äntligen framme. Det har varit en riktigt lång resa.. Anton har kört hela vägen, stackars honom.. men vi har haft några kaffepauser. Vi åkte igårkväll och kom hit för några timmar sedan. vi stannade inatt för att sova.. Jag trodde mamma skulle hyperventilera när hon fick reda på att vi sov i bilen, i ett parkeringshus mitt i göteborg.. haha lite äventyr, jag ska ju lära mig att leva fattigt.. haha Jag vaknade runt tre då en man stod och stiradde på mig. Jag slog till Anton och öppnade sedan dörren.. Det var dock bara en parkeringsvakt som skrattade åt oss.. Vi körde inte fel en ändå gång heller och vi var bra tajmade till färjan. När vi skulle in och handla på "gottebiten" (precis vid gränsen) var vi två timmar tidiga så då satt vi i bilen och tittade på film. Nu är det läggdax här för grabbarna ska upp och jobba imorgon. Visste väl att jag inte skulle få ha min fina madrass som mammsen köpt för mig själv.. :) haha


Hampus undrade om jag skulle vara borta i ett år, med mina matkassar och allt annat :)


Fika med några härliga vänner


Pelle och Sanna :)


Nellan :)


Hampus :)


Hääämpus och Nellan :)


Sannapanna och vigge


lovisafisa.. redo för resan :)


Anton är duktig på att köra samtidigt som han sitter vid datorn ;) skoojar




mys på färjan.






norges fina berg :)

nerbäddad i parkeringshus


snöö påvägen




Jag har lånat Bencics dator ocf fattar inte hur man vänder bilderna om.. haha
















Anton sträcker på fossingarna


Vi hamnade i en bilkö då Anton stängde av bilen, rullade ner sätet och sa "säg till mig när dem är färdiga" haha känns tryggt :)

 
Han är för go den där Anton! :)

 


Postat av: bensukko

hahah..varför filmade du utanför fönstret:P?

2010-11-10 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: