Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Tröttis

Datum: 2010-11-30 Tid: 18:04:08 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Tjollahopp! Slutade jobbet vid fyra idag men hade glömt nyckel hem så fick stå inne på Kiwi och titta på olika sortes kokos , som jag snart ska använda till att baka kärleksmums med.
Jag är otroligt trött just nu. Vill gå och sova men vill inte att dagen/kvällen ska ta slut. Imorgon börjar jag ett. Skönt att få sova, fast klockan tio är inte så farligt heller.. höhö
Trivs så jäkla bra på jobbet att jag får ont i magen, what to do?! ... 
Idag kom det in en väldigt stilig dam som handlade sex olika par tröjor. Alla kostade runt 600kr/st. Hon tittade varken på prislappen eller testade kläderna. Tänk om man kunde vara lika fräsch och (rik) i framtiden. Jag skulle dock inte lägga mina pengar på en massa kläder, ytterst lite isåfall ;)
Jag trodde aldrig att jag skulle åka till Norge och trivas. Jag trodde definitivt inte att jag skulle få ett så härligt jobb med underbart trevlig personal heller. =)

Säger man tös här, kanske man får en käftsmäll. För det betyder nämligen hora/slampa.. Säger man snopp(som det låter) så får man kanske godis ;) mohaha.. Sånt här kul pratar vi om på jobbet. Jag lär dem Svenska och dem mig Norska!


Bilder från i söndags. 1a Advent..


frukost! Fick pannkaka av Johan, snäll kise han :)


Vi blev utslängda från lägenheten, för ägarna skulle titta till hur vi hade det. Dem är tydligen väldigt nöjda med oss och tyckte att killarna hade gjort en väldigt fin ljusstake ;) mohaha.. Nick, jag och Johannes bor ikke här egentligen..

Vi var ute på en iskall promenad i några timmar. Jag blir tjock av att ha Johannes i närheten av mig .. mohaha, eller det är väl iofs jag som säger "ska vi inte ha lite choklad också".. efter att vi har tryckt ner både chips, dipp, kakor & pizza.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: