Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Jag är helt såld på mitt jobb

Datum: 2010-11-29 Tid: 16:47:02 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Kom hem ifrån jobbet precis, mina fingrar är som isbitar.. Har jobbat från tio till fyra idag. Har träffat alla tjejerna som jobbar i butiken nu. Dem är verkligen super härliga allihopa och min chef som var sjuk idag, är hur go som helst. Jag trivs som handen i hansken.. kanske lite för bra! Känns inte som att jag bara är här för att tjäna pengar längre.. Snarare, så funderar jag på om jag kommer att ha några pengar när jag kommer hem. (Jorå!!)
Får iallafall handla på Benetton med 40% rabatt. Inte dåligt alls, när det finns så jädra snygga kläder där. Jag vill nästan köpa allt, men det är dyrt! Det är fina damer som kommer in i långa pälsjackor och pälsmössor. haha Lite överklass.. och så står jag där ;) mohaha. Var ju tvungen att handla lite kläder så att jag kan smälta in.. Vad har hänt med mig.. Brukar ju inte äns titta åt såhär dyra kläder. HM passar mig utmärkt och så slänger man kläderna när de går sönder eller om de har blivit lite försmå i tvätten, så kan man ju alltid använda dem som magtröja.. Det är väl kanske bättre att ha lite kläder i kvalite dock, som inte går sönder.. Men nu när jag tvättar själv, kanske dessa kläder går åt pipan. (DAGENS ILANDSPROBLEM) Ska visa senare vad jag har köpt!
Vill även ha en väska i affären som är super snygg. Den kostar 700, inte så pjåkigt om man får rabatt. Men jag har ingen bra anledning till varför jag skulle behöva den..... Jo, alla tjejerna i butiken har varsin, det borde väl räcka ;)

Nu ska jag laga mat, det får bli mormors köttbullar.. fast dem är nästan slut :'(
Sitter ensam i lägenheten.. Johan och Nick kommer nog snart och de andra tre kommer nog inte förens efter sju, för dem har bytt tider.


Skypeade med mamma och pappa i fredags. Saknar verkligen dem jätte mycket!!
Som jag har skrivit innan, så har jag fått eksem på större delen utav kropppen. Jag vet inte om mamma och pappa försökte göra mig glad då, mamma sa att jag hade jätte mycket när jag var liten och pappa fyllde i "Ja du såg skit rolig ut".. haha (Mamma skickade tre bilder till mig.. Denna är tagen i stugan precis innan jag åkte, mamma och jag bakade bullar. Tilde och Bencic var också med och åt)


Här är köttbullen själv.. precis innan jag åkte.


mitt älskade hem! här snöar det inte, ser väldigt mysigt ut hemma :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: