Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

En yrhöna

Datum: 2010-11-16 Tid: 21:19:55 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (5) | tillbaka till toppen.

Jag gillar Stavanger, jag trivs verkligen här.. Men jag springer alltid runt som en yr höna när jag är inne i stan. Idag var jag på wayne's coffe för att träffa en väldigt trevlig tjej, Ida som jobbar på Big Bite. Jag ville vara säker på att jag skulle komma i tid och åkte därför in till stan redan vid ett, eftersom mitt lokalsinne är IQ-fiskmås.. Jag hittade dock dit direkt och var två timmar tidig.. Fick fördröja tiden med att gå på stan. Förstår ni hur svårt det är att gå på stan och INTE KÖPA NÅGOT.. Jag ville handla hela tiden.. Hittade en affär som jag nu, själv skulle vilja öppna i framtiden. Hittade även en stor MONKIaffär, som jag lämnade Cv i.  Jag gick sedan förbi en "United color of benetton" affär.. (som har jätte fina kläder enligt mig) Såg en lapp i skylltfönstret där det stod att dem behövde någon att anställa deltid.. Så jag gick in och lämnade mitt Cv.. Mycket trevliga tjejer jobbade där och de sa att de rörde sig om kvällar och helger.. Det skulle vara kul att jobba där, med kläder som jag aldrig har gjort. MEEEN, på torsdag ska jag provjobba på Big bite (det är ungefär som subway).. Jag tror att jag kan inkassera mer pengar där än i en klädbutik därför får det nog gå före.. eftersom det är pengar jag vill ha :)





Titta så fint det är här!!








Jag är livrädd för fåglar, efter Ninas och min promenad längs ån, för flera år sedan.. En and flög vämligen rakt in i mig då.. Alla människor går rakt igenom klungorna av fåglar här.. jag försöker ta lite omvägar och hoppar på tåna, så fort en fågel kommer nära.. det var en tjej som stod och tittade på mig när jag hoppade runt.. kul att man kan roa någon..




Föresten så träffade jag på en kille som hade namnskyllt på sig, där det stod Jesus Kristus.. Han ville prata med mig om gud..  Han försökte efter ett tag, då jag sagt att jag inte tror på Gud, övertala mig..


Jag tycker att detta är skitcoolt :)


Jag var nere och snurrade längs vattnet, så fint!




Det ser äckligt ut, men det var magiskt gott! rödlök, fetaost med sweet chili marinad, gurka och römme
(gräddfil/creme fraiche) Vi åt det till pizza men hade nog varit gott till grillatkött :)


Lite bråk med Johannes :)



Postat av: EB

vaa roligt lovan :) hoppas du får in lite casssch så du kan komma hen snart:) ser så himla härligt ut på bilderna, skulle vara roligt att hälsa på daaj. Lycka till på torsdag:)! skype i morgon?



pusss puss från ellabellabus

2010-11-16 @ 22:59:46
Postat av: Lovisa

Hej gumman! Ja det hoppas jag också, så att vi snart kan packa resväskan och dra ;) Jag hade förmodligen gråtit floder av lycka om du hade kommit hit och hälsat på :) Tack så mycket, ska göra mitt bästa på torsdag! Jag kommer nog finnas i närheten av datorn hela dagen, så säg till när du vill skypea! puss och kram

2010-11-17 @ 13:22:39
URL: http://lovisnilsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Johannes!!!!



Akta min lilla "

stumpa"

2010-11-17 @ 18:28:32
Postat av: Hasse

Du får följa med mig och ringmärka fåglar någon gång och bota din fågelrädsla. Ta med Johannes vet ja, han kan lära dig att handskas med dem. Tjipp

2010-11-17 @ 23:35:27
Postat av: Lovisa

hehe Ja jag får nog göra det :) hade varit kul. tror dock inte att min rädlsa kommer att försvinna :D

2010-11-19 @ 13:16:02
URL: http://lovisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: