Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Min första jobbdag!

Datum: 2010-11-27 Tid: 18:36:28 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (3) | tillbaka till toppen.

Kom hem ifrån jobbet för en stund sedan. Har haft en väldigt bra dag :-) Det har varit jätte kul att jobba och personalen är supertrevlig!! Vi har redan bokat in ett personaljulbord den 19 december (Min pappas födelsedag ;)
Jobbade från 11 - 4. Ska jobba på måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag.. vad jag vet nu. Skulle ju egentligen bara vara tre gånger i veckan.. men det ser ut att bli mer, wiihu! De tyckte att jag var duktig :)
Har gått runt och lärt känna kläderna lite.. Jag ska kunna vilket material alla kläder innehåller.. Vilket jag aldrig trodde man skulle behöva. Har även vikt en massa kläder, satt nya prislappar, hjälpt kunder, lärt mig lite i kassan och slagit in min första julklapp. haha

Klänning heter kjol här.. så en kund tittade lite konstigt på mig när jag drog fram en kjol.. när hon sa att hon ville ha en fin kjol..

Tror knappast det skulle kunna kännas bättre än vad det gör just nu!


Titta vad jag gjorde precis.. en hemmagjord advetsljusstake.. Johannes och jag bröt lite kvistar på stan innan.. och så köpte vi ljus som jag har målat på. Så fiiint och så enkelt.
Här även köpt kräm för mina multistora eksem..


Postat av: mamma o pappa

Ha,Ha Det tyckte nog juhaaaannes var roligt.....



// Olle



2010-11-28 @ 11:46:47
Postat av: Anonym

guuuuuuud va fin adventljusstake.. hur målade du siffrorna och med vad? jääätte snyggt:) pusss ellabella

2010-11-29 @ 01:09:27
Postat av: Lovisa

Hej gumman :) Jag målade dem med svart spritpenna, gick lite på känsla ;) haha tack så mycket! saknar dig goding! pussspuss

2010-11-29 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: