Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

På onsdag är det Ninas kväll

Datum: 2010-03-22 Tid: 10:42:53 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (2) | tillbaka till toppen.

Jag sitter i skolan och fördriver tiden med att läsa bloggar. Brevid mig sitter Bencic och Oscar och spelar spel, det brukar se ut såhär. Idag är jag glad för det känns som att vi har fått större grepp om vårat projektarbete. Nu ska vi plugga varenda dag tills inlämnings datumet, vilket är den 30:de. Hela skolan pratar och frågar oss om vårat arbete. Att vi inte har gjort något och att vi mår dåligt av det. haha. Det är lite sant, men inte helt. Vi är dock jädrigt trötta på det och längtar tills det är över. Men för att lätta på stämningen från allt plugg ska vi på födelsedagsfest på onsdag. Min underbara barndomsvän Nina fyller 18 år. Det ska vi fira på resturang Blekan och sedan en sväng ut i karlskrona för att ge Nina en oförglömlig födelsedag. Oj, vad jag satte ribban högt nu.. Kul kommer vi ha =)


Mitt hjärta på Harön i somras..



Postat av: Ylva

Mitt lilla hjäääärrta...det kan inte stämma att det är 18...hon är fortfarande min lilla...

Kul att jag äntligen hittade hit! "VI" försökte hitta din blogg (din mor o jag...hahaha) men vi hittade den inte, men NU SÅ!

Finfin blogg du har lovisis!

Kraaam

2010-03-22 @ 13:31:07
URL: http://www.frumatglad.com
Postat av: Lovisa

ohja, imorgon slår vi klackarna i tacket Ylva!! :)

Ja, ni hittade hit ja, nu måste jag passa mig för vad jag skriver :D haha



kramkram

2010-03-23 @ 22:53:11
URL: http://lovisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: