Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Mys på stekön!

Datum: 2010-06-14 Tid: 00:40:40 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

HAHAHA, Jag kissar på mig! Bönan och jag prövar på en film om våran dag på stekön.. haha En jädra bonne är jag! Jag ska börja filma fester nu, så passa er!!!! haha [Nej =P detta är ingen seriös videoblogg och jag ska inte börja videoblogga med min bonndealekt, haha]


så glad =)


Jag tar nästan alltid över saker som jag ger till mamma.. haha


Bygglov nästa, här sågas det =D


Nu trivs jag som bäst, haha .. då min manliga sida få komma fram


Victoria var till stor hjälp.. hon förstörde en stol! haha


Men vi fikade mest!


och grillade :)


Lite trötta?


haha


Victoria hjälper till att måla :)


Men när solen kom, tog vi en pause!


och mamma mublerade inomhus..


Stugan var så fräsch när mamma och pappa köpte den och helt nya möbler är insatta :) det är så fint!!! =)


Jag fullkomligt älskar att vara ute vid havet..


Men lite kallt var det =)


Lasse, Mamma, Petra och Bencic i båten =)


Brudarna ;)




Postat av: Fru Matglad

HAHAHA! Roliga ni ääär! Fin videoblogg, men man får lite ont i nacken av att titta på sne! =)

Sååå mysigt det ser! Härligt med fågelkvittret i bakgrunden...

Kramelikram!

2010-06-14 @ 09:51:22
URL: http://frumatglad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: