Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Peta in en pinne i brasan

Datum: 2010-01-31 Tid: 17:03:49 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

I trorsdags kväll, då mina föräldrar landat i Italien. Jobbade jag på hotellet där Victoriorna gjorde mig sällskap. Jag var/är sjuk så jag gick hem tidigare men lite pengar tjänade jag, så det ska bli skönt. Vi gick sedan hem till mig och jag började laga mat. Tilde och Ellen kom även upp så vi tjejer åt Tacos och mös. Vi satt i köket och hade djupa disskusioner, mest Tilde och jag. Pitten var Tildes bitch och bencic var min, känns skönt att ha en riktig bitch på min sida ;) Ellen gick och gömde sig, hon pallade inte trycket när Tilde och jag skrek åt varandra. Vi kom dock aldrig fram till något vettigt, mer än att båda har rätt.... eller ;( jag tänker inte lägga mig!
"Det måste vara en hora"
Vi somande sedan i allihopa förutom Bencic i samma säng, super gosigt. Men eftersom jag var sjuk och kunde inte andas genom näsan flyttade jag ut till soffan och fick ligga där, för jag ville inte ha en smäll utav Tilde. Pitten snarkar ju som en helkar så hon bryr sig inte och Ellen är så snäll och kliar mig på ryggen.

När jag vaknade på morgonen satt Vicke och Ellen och pluggande i köket. Jag satt fram frukost och tände brasan så satt vi där i flera timmar. På kvällen beställde Vicke, Henke, Tilde och jag kina mat som vi åt till Let's dance. Milan och Bencic kom även hit och gjorde sällskap. Jag sov sedan med min älsklings flicka som tvingade i mig nässpraj på natten :)

Igår kom Mallehjalle och fikade hemma hos mig. Vi satt i flera timmar, pratandes och skrattandes. :) Vi pratade gamla minnen och vad som händer. Malin är helt underbart go, så go och rolig. Har alltid ett leende på läpparna efter att jag träffat henne.
På kvällen bestämde vi oss för att dricka vin och käka hemma hos mig. Jag gjorde hemlagad pizza till Pitten, Henke, Bencic, Nina och Ellen. Vi skrattade, dansade och efter ett tag kom även Elin och Tilde. Vi försökte att tagga upp Vilde vilket funkade ett tag.. Stoffelito och hans vänner kom också, sen åkte vi till nattinatti. Jag trodde att mina tår skulle trilla bort så kallt det var när vi stod i kön. Jag hade dock jätte roligt och somande tillsammans med mitt hjärtegull Nina som klockan nio i mosse gick iväg för att jobba :)

jag har legat framför tvn hela morgonen och dagen. Ikväll ska det bli mysmyspyskväll här :)

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: