Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Impulsiva vi

Datum: 2010-01-06 Tid: 16:24:59 | Publicerat i: Festkvällar
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Jag och min underbart goa vän Victoria (Pitten) Pettersson, är två impulsiva människor. Vi gillar galna grejer och roliga påhitt. Gärna fly från ett ställe till ett annat på bara några minuter, hinna med så mycket som möjligt på en dag och träffa alla sortes människor. Människor är ett stort intresse jag har, nya som gammla, alla är välkommna. :)

Det var en bra dag igår. Först räkmackor hemma med mamma och pappa (skaldjur är det bästa jag vet), Sedan tacos hos Westrup med Pitten, Ellen, Elin, Sanna och Tilde. Vi tittade på Twiligt, samtidigt som vi bunkrade upp med chips och godis. (som sagt, man blir tjock utav att umgås med oss) Lika uppspelt som vanligt blir jag när vi tittar på film, men säger man något dumt om Twiligt, tex att det är väldigt "COOLT" att Edvard glittrar i solljuset, då vet jag än som blir arg - Tilde Westrup heter hon. (Ge henne en vampyr så vi får slut på allt tjat)

Jag trodde att kvällen skulle sluta med en alldeles för uppsvälld mage, film och säng, men istället bestämde Pitten och jag oss för att åka in till karlskrona (Fridacé) vid elva tiden. Vi åkte hem till mig, bytte om på tjugo minuter, gjorde varsin grogg och sedan tog vi tåget in. Som vanligt, när vi sitter på tåget, säger antingen jag eller Pitten "Asså vad håller vi två på med egentligen".. (samtidigt som vi båda gapskrattar) Mina föräldrar undrar detsamma. Detta är nog femte gången vi gör såhär.. Men vi lever bara en gång och kul hade vi igår, hur kul som helst! Jag älskar att du är lika taggad som jag Pitten, en stjärna är vad du är!! ;)


Det skulle slutat så här mysigt med tacos..


Men det slutade så galet med karlskrona..


haha min snygga posé.. jag pratar samtidigt ;D (jag är bra på att prata, det är ärftligt har jag hört)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: