Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Ska man alltid vara såhär trött

Datum: 2010-12-04 Tid: 19:55:51 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Jag är så trött när jag kommer hem ifrån jobbet att jag nästan alltid känner för att gå och lägga mig direkt, när jag kommer innanför dörren. Ska det vara såhär tills man går i pension, från och med nu..? Jag tror inte att jag orkar vara såhär trött.. På jobbet är jag pigg, går runt med ett leende på läpparna. Jag gör inte så mycket. viker kläder, hjälper kunder, slår in julklappar, säger hejhej och Ha dee. Hur kan detta lilla ta musten ur mig?

För några dagar sedan visade och lärde Camilla mig lite färglära. Hade ingen aning om att det ligger så mycket jobb bakom kläder. Camilla är verkligen duktig.. vet precis vilka kläder som passar varje person... vilken färg, figur och så alla dessa material på kläder.. Jag lär mig, sakta men säkert. Har lärt mig att antingen så är du sommartypen, hösttypen, vårtypen eller vintertypen.. Detta handlar då om vilka färger vi passar i. Jag är tydligen sommartypen som passar i klara färger.. blabla.. Det är många som frågar vilka färger som passar till sig själva när det handlar på Benetton. Innan stod jag som ett frågetecken och tänke.. öööh.. "ta den färgen du tycker om" Men nu har jag lärt mig att alla färger inte passar till alla.. Jag bli sykad av detta jobb.. Så fort någon har gått förbi mig, har jag tänkt vilka färger som är rätt och fel.. haha Vad händer med mig.. Jag har verkligen glidit in i detta jobb på ett bananskal känner jag nu.
Sov ingenting inatt då det var efterfest här.. 3 fulla svenskar, 1 norrman och en skotte. Idag är lägenheten lite trött. Vi har ätit familjemiddag, som Nick och Johan har stått för. Kött, pommes och beanise, så himla gott :)




(åååh, vad långt det blev!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: