Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

När jag blev 19år

Datum: 2010-08-09 Tid: 00:43:42 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Den 29 Juni fyllde jag 19år.. En ganska "meningslös" ålder tycker många, men jag står fortfarande mellan trottsig tonåring och halv vuxen "kvinna". Jag känner att det är en bra ålder än så länge.. Jag kan välja lite från dag till dag vem jag känner för att vara. Vi måste ju alla leva ungdomslivet till fyllo, så länge det går.. Sedan är det dags för ett nytt kapitel i livet. Skämt och sido ;)


Jag bakade tårta till mina vänner på min födelsedag. Kalla mig bullmamma.. Jag tycker om att vara det!


"åh.. Kan vi få bööja, kan vi få bööja någongång" säger Vg, som vanligt med bebisröst.. Innan jag tvingade fram ett leende från honom och av Jim. Det känns lite krysstat tycker jag.


Fika, Fika, Fika


Tårta 1


Tårta 2. Jag fick börja och självklart skulle tjockisen ha utav de båda.


Är det inte Brat-Hampus?


Två mycket goa killar!


Stoffe och Ellabellabus =)


När Hampus fikar brukar fikan ta slut väldigt snabbt för oss andra.. Men visst gillar vi honom ändå!


En glad Tildis och två ben.. Undra om det högra är Sannas eller Jims..


Hemma hos Tilde fick Sanna och jag varsin omgång av Petra.. För vår dåliga hållning. Vi blev tejpade.

På Jekyll för att ta en födelsedags-öl.. Jag tycker att hållningen ser helt okej ut.


Bencic ser lite arg ut.. det tvivlar jag på att hon var. Men Nina däremot :)


Lille Butter..


Nina "marknadsför" hennes ring som jag har gjort.


Den posen och den muschen är inte att leka med..


Vildis och jag myser. Det var en mycket mysig födelsedag som fortsatte några dagar senare i karlskrona. Där finns det fler bilder från, som du ska få se.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: