Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

En glad tjejja!

Datum: 2011-07-07 Tid: 16:38:11 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

Har varit hos läkaren som har tittat på mina tuttar, haha. (vi har bröstcanser i släkten) Det såg fint ut iallafall sa läkaren, så det är bra =) Sedan har jag varit ute och sprungit. Im on fire again! Älskar när jag väl drar ur tummen och väl är ute och springer! även om jag flåsade som en valross!
Nu har gänget kommit hem ifrån Borlänge så vi var på terassen igår och mös. Det är faktiskt nice där och så var det god mat och en duktig trubadur. Där kan vi sitta mer i sommar tycker jag!
Imorgon börjar tosiabonnadagen. (namnet säger allt) Måste vi verkligen skylta med att vi är bönder?.. När vi var utomlands var det en snubbe från sverige som frågade mig helt ärligt om jag kom ifrån Sverige.. vad menar han där liksom?.. Köttabit, Öla jä*el, ostabit ... vad äre för fel på de orden? ;)

Min man har nattfiskat.. inte så mycket napp tydligen. Han ringde imorse när jag gick upp.. då skulle han gå hem och lägga sig. Att mannen bara orkar... :) hihi



Jag föreslog att han skulle ta en trasa istället för att skvetta vatten över hela köket, men så här fick det bli!
Ibland är det bättre att vara tyst.. men de är jobbigt då man brås på sin mor.


Vi älskar Sallad , fast vi älskar all mat! OCH man kan inte bara äta sallad!


Linneas ninis. Han är så söt!!


Benni och jag mös på Gökalv igår :)


Nickegubben och Charlie :)


Hampus blev lämnad ensam i den stora soffan.. ;)


Jag med mitt nya armband som jag fick av Sanna i födelsedagspresent, med en muffinsbok :)


Lovis, Antonio och Peter, Möjskillar!!


Linus har kommit hem!! :)


Min fina bonne, kanske att hon går på tosia ;)


And Edgar is back in Sweden!!




Postat av: Linnea

Vilken söt bil på dej o ninisen! han ser nästan snäll ut :) Hoppas han har varit det också! :D Tack för hjälpen

2011-07-08 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: