Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Ostehuset

Datum: 2011-01-12 Tid: 22:30:41 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Jag är så otroligt sugen på att träna. Jag älskar att träna när jag väl sätter igång. Men att ta mig i kragen och starta har alltid varit "svårt". Kan finnas lite lathet, inblandat också ;) 
Men nu har jag bestämt mig. Det blir inget gym för det kostar för mycket, utan bara lite träning hemma. Jag började igår, la upp ett shema som jag nu ska försöka hålla ett tag. Bland annat ska jag göra armhävningar, utfall och sittups. Tänkte att jag skulle börja lite lätt med 20 ggr 3 på varje sak. Men som vanligt blir jag som en duracellkanin när jag tränar. Det blev minst dubbelt så många armhävningar, situpps etc. Det var väl iofs rätt bra gjort av mig,men nu har jag sådan jädra träningsverk, att det är pinsamt.. Kunde knappt böja mig ner och vika kläder på jobbet idag. Det stramade i både ben, rumpa, armar och rygg.. halleguuu, som det kan bli av lite ansträgning.


Blekfis dricker te på ballkongen.


Johan och Nick är där nere i mörkret ngnstans påväg till gymmet.


Anton är så duktig på att ta bilder, titta som han fångar :)


Idag kom Martin och Anton och hälsade på mig på jobbet. De frågade min chef Camilla på vägen vart Benetton låg, vilket sammanträffande :)


När Camilla och jag fixade iordning för REA frågade jag Camilla om vi inte skulle sätta upp lite fler lappar så att man verkligen inte missar dem ;-) hehe Men de behövdes, kunder fråga hela tiden om det är 30% på ullen :)


Tog en lunch/fika på Ostehuset tillsammans med Martin och Anton. Här är Martin och jag påväg in.




Denna bulle är helt fantastisk. Finns även på Steam, där jag har handlat slut mina pengar på kaffe!!


En riktig skåning detta :) Han är väldigt trevlig!!


Jag bjuder på denna bild då jag ser ut som ett mongo, för Anton ser så glao ut :) Jag känner inte igen hon på bilden, men det är väl så jag ser ut, bara o ta, lille köttbullsLovisa :)


Det var ett supermysigt Cafe,Matställe,Osthus?.. Vill också öppna osthus!


Alla mina vänner hemma har tröttnat på mig och min kamera.. och Nu har grabbarna också tröttnat. haha
Nick är i alla fall duktig och plockar ur diskmaskinen.
Jag städade tidigare idag, innan jobbet. Nu har Johan lovat att det ska vara klinskt rent i vardagsrummet imorgon när jag kommer hem. Härligt härligt :-)


Joooohaaan :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: