Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

På promenad

Datum: 2010-11-25 Tid: 15:16:46 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

Nick kom hem från jobbet och gav mig en nyckel så att jag kunde gå ut och gå. Har varit ute och gått i en timme ungefär. Sa till Nick att jag var rädd att jag inte skulle hitta hem, eftersom mamma och pappa inte gav mig något lokalsinne ;) Han sa då att jag bara skulle gå tillbaka samma väg.. det har han ju rätt i.. att jag inte tänkte på det ;) Undra om Hampus och Nick är släkt , det lät precis som det kunde kommit ifrån Hampus, haha så härligt :) 
Jag tror att det lever en liten ensamvarg i mig.. Satt utanför huset (på en lekplats) i en halvtimme och tittade på folk som gick förbi.. de måste trott att jag var vrickad som satt och solade och de gick runt och frös.. Jag älskar att vara utomhus. Det känns så friskt och levande.. och när man kommer in igen, är man alldeles kall och röd om kinderna.. och då dricker man te :-) Undra om åldern kommer krypandes.. "gillar långa skogspromenader och ta kort på träd" hehe


Många fågelbon..


En hängmatta..


gick förbi ett hus som hade pyntat ett träd med hjärtan.. gölligt!


Bilder blir oftast häftigast när man tar mot solen, tycker jaao :)








Här gårman har hatt här.. Har inte sett någon kvinnlig än.. Känns som att dem vill bekräfta yttligare att här gårman inte ska bytas ut till en kvinna.. hhmmms :( (jag vet att ni tycker att jag är konstig, men vet att Sanna därhemma håller med mig om att här gårman borde bytas ut)


Här bor vi.. längst till vänster!


Här är en rondell.. fråga mig inte varför jag tog kort på den..


området vi bor i. I huset till höger ligger mataffären Kiwi.. man behöver icke gå så långt för att handla billig pizza..


huset


någon har gjort ett hjärta på lekplatsen..


Jag tycker det känns lite som Gran Canaria här.. polen i mitten saknas bara.


Hallå, hallå.. här sitter jag..


Om ni därhemma har vägarna förbi :)


Fast jag bor ju egentligen inte här..


Te på balkongen :-)




Postat av: sanna

underbara bilder lovis. vi saknar dig a lot. och klart det ska vara en dam!!!!

2010-11-26 @ 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: