Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Nytt år, Nya möjligheter..

Datum: 2011-01-01 Tid: 20:00:08 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Så då var vi inne på ett nytt år, herregud vad 2011 kom fort. Igår var det lite nyårsfest här i lägenheten. Jag lagade mat med lite hjälp ifrån både Anton och Johannes. Jag är fortfarande överraskad över min kockinsatts. Jag tycker det är väldigt kul att laga mat :) Till nyårsmat blev det fläskfile inlindat i bacon och mögelost, samt tsatsiki , fetaost sallad, vitlöksbröd och klyftpoatis. Så himla gottit!
Runt sju kom Sara och JB och åt. Jag gjorde även efterätt.. Bakade kladdkaka och smälte hallon till med grädde och riven choklad. muuum!!
2010 har varit ett fantastiskt år, kanske det bästa år jag upplevt! Det känns som att 2011 kommer bli minst lika bra.. om inte bättre!

Jag är så lycklig just nu!

Lite av 2010
Jan
 
 
 
Firade in det nya året i Kalmar tillsammans med vänner. Gick på studentfest med Bencic, utklädd till Abbatjejerna.
Shoppade med Ellen och Tilde. Var på fest hos Ellens syster.
Blev många utgångar i karlskrona med min vinpimplare till vän Victoria. Sjöng singstar för fullamuggar hemma hos mig.

Feb
 
 
 
Fina mamma bakade en massa gott. Pluggade ekonomi för fulla muggar.
Blev ännu mer självgod efter en jobbig operation. Åt en massa räkmackor med tjejerna.
En massa mys efter träning i vårat gym hemma i källaren. Som vanligt, fikor med Westrup.

Mars
Thailand
 
 
 
 
Var i underbara Thailand för fjärde gången.

 
 
  
Tilde, Jag och Victoria gjorde oss iordning för att sedan fira Cissi.
Nina fyllde år och vi firade henne på Blekan och i karlskrona. Jag klippte lugg.
Jag började designa ringar i skolan. Mamma och pappa åkte skidlopp i Italien, Jag var stolt!
Studentmössan kom och jag var redo att slänga alla böcker i väggen..
Vicke tog körkort och körde in i flera snödrivor :)

April
          
 
 
  
Firade påskafton med tjejerna o hade en galen förfest. Många långa promenader med Bencics hundar och mys.
Fika och Öl på Jekyll, samt hos Hindriksons.
Bencic hjälpte mamma och pappa att bygga om hallen. Fika hos Westrup med en massa folk.
Var på grillfest hos Vg och rakade av håret.

Detta tog lite längre tid än vad jag hade trott. Fortsätter kanske senare :-)

Gott Nytt ÅR!!
Kram Lovisa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: