Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Stressa, stressa

Datum: 2010-11-07 Tid: 11:14:53 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (7) | tillbaka till toppen.

Tjohej, jag sitter här och äter frukost och ser ut som ett ösregn. Man skulle kunna tro att jag var ute igår, men de sitter fortfarande i från iförrgår då vi firade Ellen och var i karlskrona. Jag har träningsverk i hela kroppen.. haha och har en fruktansväd ångest från i fredags, men vad fanken.. Man lever bara en gång ;) (man behöver ju inte göra bort sig då) Igår var vi en massa härliga människor hos Bencic och fikade. Hon bakade muffins och vi skrattade :) kommer att sakna er allihopa!
Det är idag Ellabellabus fyller år, så grattis till henne. Jag har inte börjat packa än så borde kanske göra det. Mamma står och bakar bullar och snart kommer mormor och morfar med köttbullar. Det finns ingen som gör så goda köttbullar som min mormor ;) Ni får se bilder från i fredags senare. Ska hinna med en fika med mina vänner innnan jag och Antonio åker.. usch nu börjar jag bli stressad.. och jag är väldigt dålig på att stressa.. :)




Vi skrattade åt denna igår, haha


Postat av: Fru Matglad

Ohhh lilla sööta! Ha det nu sååå jättebra i grannlandet! Härligt att du fått mamsen till bakbordet, så du kan säga till henne att ta med några nästa gång hon kommer på kaffe...=)

Ha det så hiiiimla kul! O du...va rädd om dig! Kram

2010-11-07 @ 14:55:27
URL: http://www.frumatglad.com
Postat av: Sofie

hejhej, härlig blogg ! Allt bra med dej? :)

2010-11-07 @ 20:53:06
URL: http://twiiilight.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

haha bästa

2010-11-08 @ 01:14:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Maria

Hej! Såg din kommentar på Kenzas blogg om tips i Thailand. Har funderingar på att åka till koh lipe, har du några tips på boenade där, stränder eller annat fint man inte får missa? Vad är Bolone för ö? Vilken är bäst av dessa två?

/Maria

2010-11-08 @ 11:14:30
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-08 @ 14:12:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Haft en bra helg sötnos?=)

2010-11-08 @ 18:42:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: elle

fin blogg :D

2010-11-08 @ 21:47:52
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: