Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Grattis bäste far!!

Datum: 2010-12-19 Tid: 18:52:51 | Publicerat i: Stavanger
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Idag är det fjärde advent och min underbara pappas födelsedag. Tro inte att jag hade glömt pappa för det hade jag inte :)
Min mamma ringer gärna väldigt ofta på skype och eftersom jag är rätt trött av mig när jag kommer hem ifrån jobbet, känner jag inte att jag får ut så mycket mer än mm, aaa.. när vi pratar. Men hon pratar ju såklart! Precis lika mycket som alltid och frågar precis lika mycket.. och samma fråga om och om igen, för hon glömmer lyssna på svaret jag precis sagt. Men jag älskar min mamma, kanske dubbelt så mycket för att hon är precis så. Jag älskar min pappa också, han är så go. När mamma sitter och tjatar i skype avbryter pappa gärna med att säga, "Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt".. haha Kanske för att rädda mig lite ifrån allt tjat eller för att slippa höra mamma som gärna böjer ner ansiktet i micken på datorn och skriker för att hon inte tror att hon hörs. Tro mig, hon hörs!

Iallfall.. så ringde min bror på skype idag. Blev glad när jag såg att det var han. Jag säger HEEEJ och vem svarar?.. Jo, mamma -HEEEEEEJ!!! haha

De hade kalas hemma för pappa. Lite av släkten var där , som jag också ska få träffa snart. Det ska bli mysigt att fira jul hemma med familj och släkt och sedan juldagen med vänner!

Johannes säger att vintern är dödens tid. Då dör alla växter, många djur fryser ihjäl och mer människor tar självmord under dessa månader. Han är så fin som alltid tänker på andra!

 
Familjen ball i Thailand 2006 :)


Jag och kärebror :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: