Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

It's a LOVE LIFE!

Datum: 2010-05-20 Tid: 20:03:14 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Tilde säger att hon blir förbannad varje dag då jag inte har skrivit något nytt i bloggen och Calle säger att jag sviker mina "fans". Vilka fans undrar jag då, när det är Tilde som gör att mina unika besökare (som det heter) är så många, då hon går in 20 gånger om dagen. haha =)

Men nu när jag har fått åder om att bli bättre, får jag väl bli det.

Fredde kom precis inspringandes med hårfärg i hela huvudet, stressad och säger till mig att tvätta ut det.. haha han är för härlig!


Två svarta ringar, som jag har gjort =) tyvärr har jag inte gjort något åt naglarna..


Ellen i onsdags eller torsdags, förra veckan då vi var och grillade ute på ekenäs! (Ellen har en massa fina bilder från den kvällen, som förhoppningsvis snart kommer upp)


UNDERBART GO VÄNNER & en mysig kväll =)


Min pappa och jag. Han vet inte vad han gett sig in på.. då bilden publiseras här =)
Detta var i lördags då vi skulle till Cafe & Matsal och äta. Frumatglad har fler bilder!


Min mamma är glad idag (det brukar hon iofs vara) Mormor har stickat denna fina kofta till henne & jag vill ha en likadan :( Jag plockade blommor till mamma, vilket jag har gjort varje sommar sedan jag var liten. (haha) Dessa är dock fridlysta men de stod så ensamma och utspridda.. och jag tog inte dem ifrån någon tomt, hihiihii

Jag funderar även på om man kanske ska bli florist, gud vad jag ska göra mycket och bli mycket.. inte konstigt att mamma och pappa får huvudverk av mig..


Såhär glad var jag igår, då grillade vi igen.. på samma ställe som förra veckan, fast då hade ingen kamera med sig. Efter grillningen åkte vi till Jekyll och tog en "aftergrillning" ;) Hade en super kul kväll, det impulsiva är det bästa!


Jag undrar vart min bror håller hus. Det var längesedan vi sågs nu!!! =( Föresten så har jag aldrig sätt någon så söt som min bror när han var liten! =)


Detta är jag när jag är bebis.. miiihihi.. Hoppas att mamma har sparat dessa kläder, jag tycker dem är så fina =) haha


Igår skrev jag om min barndoms vän Malin och idag skriver jag om min andra barndoms vän Nina. Idag har hon opererats, Stark som hon är gick det bra, det gör mig glad! Hon är en fin människa och en vän jag alltid vill ha vid min sida! :) SKA ÅKA OCH PUSSA PÅ HENNE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: