Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Kobben

Datum: 2010-06-22 Tid: 11:04:56 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Jag har precis avklarat nåra timmar på jobbet och ska snart åka ut till stekön med pappa för att göra klart några ringar.. (eller som mamma kallar det efter Gert Fylking, "Kobben".. haha)

Föresten så drog mamma upp att hundar bajsar precis utanför vår brevlåda och på vår tomt, så jag ber er att säga till hunden att skita någon annan stans eller att ni plockar upp det efter er.. inte för att jag tror att dessa hundägare läser min blogg meeeen.... Nu har jag fått det sagt.. haha

Föresten MAMMA, jag trodde att vi skulle sluta fira födelsedagar vid 18 årsålder!!... men du bjuder fortfarande in släkten på fika kom jag på nu ;)

Jag är på ett jädra glatt humör idag och bättre ska det bli med lite båt och pyssel i stugan :)


Mamma igår på hennes födelsedag :)


Min farmor, faster och mamma med jordgubbstårta :)


Det här fick min kära mamma utav mig som hon ska ha ute på kobben... haha
Pappa blir så ledsen när han inte får några paket och sa därför till mamma att öppna det som var till stugan först (jag hade sagt att ett utav paketen var dit) för då var det ju en liten present till honom också.. men jag tror inte att dessa saker gjorde honom så mycket galdare.. (Jag kom sedan på att allt var till stugan)


Hon fick även denna fyr av mig, men den var både skev och fult gjord, så den får vi byta :)
Pappa frågade hur jag vågade köpa något rött då mamma tjatar om att allt ska vara blått och vitt i stugan.. han ska alltid ha en syl i vädret..


och här är han.. Mongoliat själv ;)


Morfar (var mest intreserad utav fotbollen), mina kusiner och min farmor =)


Det här är mina favoritjeans! Mormor undrade var det var för gräsliga byxor jag hade på mig.. Men hon hade tydligen lappat ett par likadana till mamma när hon var yngre kom sedan fram..


Vickeviring var också och fikade :)


Här har vi Jim också.. det går inte en dag utan honom =)


Bennii hittade ett par väldigt stora trosor.. som hon undrade vad det var för storlek i.. jag fick förklara att jag är bred om höfterna ;) taaskigt


tjena, tjena... HAHA


Det ser väldigt kärleksfullt ut.. frågan är om det var så :D


hahaha ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: