Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Frågestund

Datum: 2010-06-22 Tid: 11:22:37 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (9) | tillbaka till toppen.

Jag tänkte ha en liten frågestund.. Jag vet att jag inte är någon storbloggare över hela Sverige.. Men för att lära känna mig genom min blogg har du nu chansen att ställa en eller flera frågor som jag förmodligen kommer att svara på (om de inte innehåller för privata - personliga - taskiga saker) Jag är ju som sagt en rätt öppen person, så det är bara att fråga på :) ni kan tex fråga varför min lugg har blivit så sne på sista tiden eller varför det ser ut som att vi är på fest varenda dag.. haha.. Det är upp till dig nu mate :)

Jag kanske får en fråga iallafall? :) hihi hoppas, hoppas..



Postat av: Lisa

Vad är ditt drömyrke?

2010-06-22 @ 12:10:03
Postat av: Fru Matglad

Okej, här kommer min fråga till dig: Vad är det godaste du vet? (i matväg alltså...) Jag vet ju att du älskar Tacos, men förutom det? Kraaaam

2010-06-22 @ 19:16:57
URL: http://www.frumatglad.com
Postat av: Hampe

Vad anser du om kärnkraften? Motivera.

2010-06-22 @ 21:27:56
Postat av: hanna

1. va de lätt atthålla tillbaka tårarna på studenten ? lr jag hade iaf något släppt en o annan tår för att skiten är över ;)



2. Tycker du verkar ha helt underbara vänner, men har du någon som du anser att du litar mest på?

2010-06-23 @ 01:27:51
Postat av: Kattis

Vart ifrån köper du stenarna till dina ringar?

2010-06-23 @ 12:33:57
Postat av: Fru Matglad

Ho ho, när kommer svaren? =)

2010-06-23 @ 17:01:58
URL: http://www.frumatglad.com
Postat av: Martin

Du verkar så himla käck, glad och har jämt så trevligt med dina galna kompisar. Finns där en djupare sida? När är du ledsen?

2010-06-29 @ 14:27:48
Postat av: sofie

Hur kan du alltid vara så glad och snygg? =)

2010-07-02 @ 18:16:24
URL: http://sofiealvesved.blogg.se/
Postat av: Elina

en barndomsvän som du ångrar att du inte umgås med lika mycket nu som förr?



Varför är du så snygg?



Vad tycker du om Kissie?



Hur många besökare har du?



Tänker du rösta i valet? Isf på vad?



kram en avundsjuk tjej=)

2010-07-07 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: