Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Bal i brunnsparken

Datum: 2010-06-08 Tid: 22:00:33 | Publicerat i: Sommar minnen
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Imorgon är det vår tur att gå bal i brunnsparken och på brunnshotellet. Jag har inga förväntningar för fem öre, brukar egentligen bli väldigt nervös inför sådana här "stora saker" som ska vara"så perfekta". Men kul ska det bli, tro inte att jag inte tycker något annat! :) Jag ser fram emot detta och tror att det kommer bli yttligare en sak att komma ihåg efter studenten! =)

Några bilder från tidigare baler i Ronnebysbrunnspark

Calle, Olof och min bror för tre år sedan, på deras bal 2007.


Pelle och hans baldejt 2007 =)


Det är min kusin, David och hans baldejt som morfar fotograferar 2007 =)


Min bror med dejt 2007 =)


Kim och Hampe 2007 =)


Min kusin Matilda 2007 =)


Min Morfar, min kusin Emma, Mormor & Morbror 2008 =)


Lidija som jag tränade barn tillsammans med i gymnastik under några år, 2008 =)


Charls, så stilig 2009 =)


Ena brodern Miletti =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: