Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Mina svar från lilla frågestunden

Datum: 2010-07-22 Tid: 19:14:52 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

Postat av: Lisa
Vad är ditt drömyrke?
Svar: Det är Polis och har varit väldigt länge.

Postat av: Fru Matglad
Okej, här kommer min fråga till dig: Vad är det godaste du vet? (i matväg alltså...) Jag vet ju att du älskar Tacos, men förutom det? Kraaaam
Svar: Jag kan inte komma på vad min favoriträtt är. Såklart är Tacos en utav favoriterna men en allätare som jag har svårt att säga vad som är bäst. Men något som borde finnas i varje maträtt och är det bästa jag vet är champinjoner!!

Postat av: Hampe
Vad anser du om kärnkraften? Motivera.
Svar: Skit på dig Hampus! Detta är ett av många tecken som visar på att mina vänner tycker att jag är hur töntig som helst när jag sitter och bloggar.

Postat av: hanna
1. va de lätt atthålla tillbaka tårarna på studenten ? lr jag hade iaf något släppt en o annan tår för att skiten är över ;)
Svar: lätt å lätt, jag gråter minst två gånger i veckan och kan gråta för minsta lilla, så jag visste att jag skulle gråta. Det är svårt att beskriva men det kändes som att ett helt nytt liv skulle börja, portarna öppnades till friheten och all skolångest släppte.

2. Tycker du verkar ha helt underbara vänner, men har du någon som du anser att du litar mest på?
Svar: Ja, mina vänner är fantasktiska. De är alla härliga på sitt sätt. Jag är en väldigt öppen person, har inte så många "hemligheter" om mig själv och har därför inte så mycket att dölja. Jag är väldigt godtrogen och öppnar mig gärna innan jag känner personer. Dömer inte folk förens de visat mig motsatsen och detta hör ihop på något konstigt sätt om hur jag litar på mina vänner. Jag litar alltså på mina vänner tills de visar motsatsen. Men självklart VET jag att vänner som jag känt sedan jag var liten eller år tillbaka är människor jag kan lita på. Jag har nästan någon hemlighet med alla utav mina vänner. Det är väl så att man litar på sina vänner om olika saker ;) Men kan man inte lita på sina vänner, är dem ju inga vänner :)

Postat av: Kattis
Vart ifrån köper du stenarna till dina ringar?
Svar: Stenarna är glas som jag smällter och formar i en ugn :)

Postat av: sofie
Hur kan du alltid vara så glad och snygg? =)
Svar: haha tack Sofie gumman:) vad söt du är! både min mamma och pappa är två glada filurer :)
URL: http://sofiealvesved.blogg.se/

Postat av: Elina
en barndomsvän som du ångrar att du inte umgås med lika mycket nu som förr?
Svar: hmm.. Njaaaja. Det skulle vara min barndomsvän Malin. Vi träffas inte jätte ofta men vi pratar med varandra i telefon och uppdaterar hela tiden allt som har hänt.

Varför är du så snygg?
Svar: haha inte igen.. Tack så mycket blir jätte glad att du tycker det :)

Vad tycker du om Kissie?
Svar: Jag vet inte, har ingen ork att disskutera henne. att tjäna pengar på att vara ngn annan, vara en dålig förebild och ge ut fel signaler till yngre tjejer tycker jag är helt fel. Hon kommer nog inte tycka det är lika roligt när hon blir äldre och tänker tillbaka på vad hon har gjort.

Hur många besökare har du?
Svar:Just nu när jag inte har bloggat på några veckor är de inte lika många som jag innan. Nu är det runt 40p om dagen och innan var det ung 140 om dagen .. det bollar lite upp och ner. Men det är fruktansvärt kul att både se och höra folk läser den(och gillar den :P)

Tänker du rösta i valet? Isf på vad?
Svar: Ja, jag kommer att rösta på vänsterpartiet!



Postat av: Fru Matglad

BRA svar gumman!...fastän det tog lite tid....Kram

2010-07-23 @ 22:22:31
URL: http://www.frumatglad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: