Lovisas
profil.
Här kan du skriva en text om dig själv, bilden kan du ta bort, och om du vill så kan du även ändra den till en egen bild. Men tänk på att storleken ska vara exakt likadan som nuvarande bild. För att ändra bilden laddar du upp din egna och byter ut den mot adressen som ligger ovanför detta i kodmallen, glöm inte att göra det på resten utav kodmallarna! Sedan kan du även byta ut ordet Vanished mot något helt annat, det bestämmer du, även det görs i alla kodmallar. Om du vill kan du också lägga upp din bloglovin kod här.

sök i bloggen.

senaste inläggen.
» NY NY NY!!
» ♥ Sommarkväll
» älskar mysiga stunder
» Kära läsare utav min blogg!!
» Bilder från igår!
» Min utsickt genom fönstret!
» Björnbär, Åska och Aborre
» Mys på stekön
» Ut till stekön!
» ge mig inspiration
» älskar festivaler!!
» Festivaldags!
» If it makes you happy
» shopping shopping shopping
» Lovis börjar bli vis, kan du tänka dig
» Min Hunk ;) haha
» Music Quiz
» Tosia
» Fina bilder
» haha fråga mig inte om bilden

kategorier.
» Allmänt
» Festkvällar
» Mina Resor
» PysselLovisa
» Roliga events
» Sommar minnen
» Stavanger
» Stek på Stekön
» Student 2010

arkiv.
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010

länkar.
» Carolina Gynnings
» Frumatglads
» Hannah Graafs
» Katrin Zytomierskas
» Kim Demånes
» TrettioF ♥
» Uniforms

bloggdesign.
Denna bloggdesign är hämtad från
A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Lilla Ganget

Datum: 2010-01-20 Tid: 22:52:37 | Publicerat i: Allmänt
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

Finns det något mer att säga än att SVERIGE suger. Andra matchen idag och förlusst ännu en gång, tråkigt. Vi har varit hos Westrupa familjen och tittat, vårat lilla gang. I helgen blir det fest, så jag har lite att se fram emot under dessa trissta, kalla vinter månader. Ska inte snön försvinna snart, SNÄLLA. Jag vill ha sol, skoj och en park full utav vänner (och öl) ;) Mina tutteduvor är sjuka, jag som hade hoppats på en galen utgång ikväll men det slutade ju helt okej ändå. Min moder är iväg på konferans och har tagit med min plattång, lagom glad blev jag när jag hoppade ur mitt ångbad och kom på det. Jag är inte så glad för mitt lockiga hår, men eftersom "jag är fin i det", kanske jag skulle sluta platta.. man kanske inte alltid vet bäst själv ;) maha

Bencic och jag tvingade oss själva att jobba med projektarbete tidigare, det slutade med att jag sparade ett tomt dokument på samma namn som mitt arbete och arbetet försvann... JAG ORKAR INTE MER!! haha

Hoppas att morgondagen blir en bättre dag!! :)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: